Monica Manastireanu

Presedinte asociatie

Psiholog Clinician Specialist


Psiholog Clinician Specialist cu drept de libera practica acordat de Colegiul Psihologilor din România, membru în Asociatia Psihologilor din România.

Studii

Master Psihoterapii cognitiv-comportamentale, Universitatea Titu Maiorescu

Licentiata a Facultatii de Psihologie, Universitatea Titu Maiorescu

Participari la conferinte, workshopuri, simpozioane

Participare la workshop-ul “Analiza comportamentala aplicata”, sustinut de consultanti ABC Inc Sacramento, California

Participare la cursul “ Working creatively with autism “ sustinut de Sue Jennings, Asociatia Project Wolf, octombrie 2008, Zarnesti, România

Experienta profesionala

Experienta de sase ani in cadrul Asociatiei pentru Ajutorarea Copiilor cu Autism ( AACAR ) “ Horia Motoi “ ( 2004 -2010 ):

Experienta de patru ani ( 2006 – 2010 ) în functia de Supervizor al echipelor de terapeuti din cadrul Asociatiei pentru Ajutorarea Copiilor cu Autism    (AACAR)  “ Horia Motoi “.

Experienta de patru ani în coordonarea procesului de recuperare a copiilor cu Tulburari din Spectrul Autist ( TSA ) prin activitati specifice Analizei Comportamentale Aplicate (ABA)

Selectarea  si formarea echipelor de terapeuti;

Sustinere de training-uri adresate parintilor si terapeutilor în domeniul Analizei Comportamentale Aplicate (ABA)

Competente profesionale

Supervizarea echipelor de terapeuti în aplicarea  programelor de Analiza Comportamentala Aplicata ( ABA )

Analist Comportamental

Evaluarea clinica periodica a evolutiei copiilor cu Tulburari din Spectrul Autist ( T.S.A.)

Întocmirea rapoartelor de evaluare comportamentala si psihologica a copilului cu T.S.A.

Conceperea si implementarea activitatii individuale pentru petrecerea timpului liber care sa conduca la dezvoltarea abilitatilor sociale la copilul cu T.S.A.

Conceperea planului individualizat de interventie si recuperare în raport cu rezultatele evaluarii si în functie de nevoile copilului

Integrarea copilului cu autism în comunitatea de copii tipici,  prin evaluari periodice privind insertia copiilor în comunitate si supervizarea echipelor de terapeuti care însotesc copiii la gradinita

Ghidarea demersurilor de integrare a copiilor în gradinite si scoli

Gestionarea comportamentelor disruptive la copiii cu T.S.A.